مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 مرداد 1397 ساعت 09:052018-08-10بين الملل

نخستین سرنشینان دراگون چه کسانی هستند؟


جیمز بریدنشتین(Jimes Bridenstine) مدیر ناسا روز گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی در مرکز فضایی جانسون در هوستون، برنامه اولین پرواز سرنشین دار این سازمان را بعد از سال ها انتظار اعلام کرد.

- جیمز بریدنشتین(Jimes Bridenstine) مدیر ناسا روز گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی در مرکز فضایی جانسون در هوستون، برنامه اولین پرواز سرنشین دار این سازمان را بعد از سال ها انتظار اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناو کیهانی دراگون(Dragon) با کد اس.

پی.

ایکس- دی.

ام 2 (SPX-DM2) نخستین سفینه ای خواهد بود که قرار است دور جدید ماموریت های سرنشین دار فضانوردان ناسا را با سفینه ای آمریکایی به ایستگاه فضایی بین المللی آغاز کند.

گروه دو نفره سرنشینان دراگون به نام های رابرت بنکن(Robert Behnken) و داگلاس هارلی(Douglas Hurley) خواهند بود.

مسئول رسانه ای مرکز فضایی جانسون نیز گزارش داد کجل لیندگرن(Kjell Lindgren) به عنوان فضانورد جانشین انتخاب شده تا در صورت بروز حادثه احتمالی برای هر یک از فضانوردان اصلی, جایگزین شود.

جالب آن که رابرت بنکن فرمانده این سفینه که آغازگر عصر جدید پرواز های فضایی ناسا با سفینه خودی خواهد بود یکی از فضانوردانی است که در آخرین ماموریت فضاپیماهای شاتل حضور داشت! داگلاس هارلی دراگون سفرش را بوسیله یک موشک فالکن 9(Falcon 9) از سکوی شماره 39 آ در مرکز پرتاب های فضایی کندی واقع در فلور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین سرنشینان دراگون چه کسانی هستند؟

نخستین سرنشینان دراگون چه کسانی هستند؟