مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مرداد 1397 ساعت 22:162018-08-09سياسي

افرادی همانند شهید حججی که برای امنیت خون داد باید کشور را اداره کنند


حجت الاسلام پناهیان در حاشیه مراسم سالگرد شهید حججی گفت: نمی شود چنین افراد شاخص و برجسته ای مانند شهید حججی برای امنیت خون دهند و افراد دیگری پشت میزها قرار بگیرند و کشور را اداره کنند، - این تعارض باید حل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام علیرضا پناهیان امشب در حاشیه مراسم سالگرد شهادت محسن حججی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور مردم در پاسداشت شهدای مدافع حرم به خصوص شهید حججی آن هم در زمانی که پیروزی های فراوانی نصیب جبهه اسلام شده است، نشان دهنده پیروزی نرم افزار انقلاب اسلامی در برابر تمام تمدن غرب است.

وی با بیان این که قدرت نرم انقلاب اسلامی خیلی بیشتر از آن چیزی است که غرب بتواند در برابر آن مقاومت کند، بیان کرد: سیاستمداران ما باید از این موضوع درست عبرت بگیرند که در این صورت اهمیتی به ابهت پوشالی و توخالی غرب نخواهند داد.

کارشناس مسائل مذهبی ادامه داد: اگر بتوانیم این غرب زدگی را در کشور رفع کنیم، مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم هم حل خواهد شد، مردم وقتی از شهید حججی و سایر شهدای مدافع حرم تجلیل می کنند، درواقع فریاد می زنند که راه این است و این نرم افزاری است که شهدای مدافع حرم را تربیت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرادی همانند شهید حججی که برای امنیت خون داد باید کشور را اداره کنند

افرادی همانند شهید حججی که برای امنیت خون داد باید کشور را اداره کنند