مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مرداد 1397 ساعت 19:362018-08-09دانش

مدرک دانشگاهی شهردار کرج باطل شد/ پایان نامه کپی بود


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی البرز گفت:بعد از فارغ تحصیلی گزینه منتخب شورا، نامه ای محرمانه از یکی از ارگانها با محوریت کپی بودن موضوع پایان نامه فرد نامبرده به دانشگاه ارسال شد که این موضوع در کمیته تخصصی جهت بررسی مطرح گردید.

- محمدحسن برهانی فر در گفت وگو با خبرگزاری فارس در کرج گفت: بعد از فارغ تحصیلی گزینه منتخب شورا، نامه ای محرمانه از یکی از ارگانها با محوریت کپی بودن موضوع پایان نامه فرد نامبرده به دانشگاه ارسال شد که این موضوع در کمیته تخصصی جهت بررسی مطرح گردید.

وی افزود: بررسی های اولیه در کمیته انضباطی و بدوی مشخص شد موضوع پایان نامه گزینه منتخب شورای شهر، قبلاً تحت عنوان یک طرح دریکی از مناطق شهرداری کرج اجرایی شده است.

به گفته سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی البرز، علت اخذ تأییدیه موضوع این پایان نامه عدم ثبت این موضوع در سایت علمی ایران داک بوده است، چراکه پیش از این به عنوان یک طرح اجراشده است نه یک مقاله علمی.

برهانی فر بابیان اینکه یک ارگان وابسته به شهرداری تکراری بودن مطلب پایان نامه شهردار کرج را به دانشگاه ارسال کرد، یادآور شد: کمیته تخصصی دانشگاه نیز کپی بودن موضوع پایان نامه را تأیید و اعلام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرک دانشگاهی شهردار کرج باطل شد/ پایان نامه کپی بود

مدرک دانشگاهی شهردار کرج باطل شد/ پایان نامه کپی بود