مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مرداد 1397 ساعت 14:302018-08-09سياسي

دیوان محاسبات سراغ غارتگران بیت المال برود


رییس مجمع نمایندگان استان همدان با تأکید بر اینکه مبارزه با فساد مطالبات مردم است، گفت: از دستگاه های نظارتی راضی نیستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر خجسته امروز (پنجشنبه) در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان، با اشاره به وجود 30 دستگاه نظارتی در کشور درخواست کرد: دیوان محاسبات مبارزه با فساد را در رأس امور قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه دیوان محاسبات و کمیسیون اصل 90 بازوی نظارتی مجلس هستند، افزود: 30 دستگاه نظارتی داریم اما از دستگاه های نظارتی راضی نیستیم.

رییس مجمع نمایندگان استان همدان افزود: مبارزه با فساد و رانت مطالبات مردم است و مجلس، قوه قضاییه و دولت باید ورود کنند و مبارزه با فساد را در رأس امور قرار دهند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز دیوان محاسبات مشاور مدیران شده است ، اظهار کرد: دیوان محاسبات مشاور باشد و به مدیران راهکار بدهد.

خجسته با تأکید بر اینکه شفاف سازی باید در رأس کار باشد، از دیوان محاسبات خواست سراغ دانه درشت ها و غارتگران بیت المال باشد.

وی با یبان اینکه همدان تجربه تلخ عدم وحدت بین مدیران و نمایندگان را داشت و در مقطعی متضرر شد، تصریح کرد: امروز با همدلی و وحدت بین مسئولان استان در شرایط تحریم خوب عمل شده و شیرینی وحدت خدمات ارزنده به مردم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوان محاسبات سراغ غارتگران بیت المال برود

دیوان محاسبات سراغ غارتگران بیت المال برود