مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مرداد 1397 ساعت 09:112018-08-09دانش

400 شرکت دانش بنیان در اکوسیستم کارآفرینی دانشگاه شریف فعالیت می کنند


حدود 400 شرکت دانش بنیان پیرامون دانشگاه صنعتی شریف فعالیت می کنند که این مساله نشان دهنده موفقیت دانشگاه در جهت رسیدن به دانشگاه کارآفرین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ حمود فتوحی رییس دانشگاه صنعتی شریف گفت: درباره الزامات ورود به دانشگاه های نسل چهارم اظهار کرد: دانشگاه صنعتی شریف طی 10 تا 15 سال اخیر با ایجاد مراکز رشد، مراکز کارآفرینی و همچنین در سال گذشته با ایجاد پارک علم و فناوری تلاش کرده است تا به عنوان دانشگاه کارآفرین مطرح باشد و اقدامات موثری انجام دهد.

وی افزود: تعداد قابل توجهی از فارغ التحصیلان و استادان دانشگاه صنعتی شریف تاکنون موفق به تأسیس شرکت های دانش بنیان شده اند.

رییس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اکوسیستمی که پیرامون این دانشگاه ایجاد شده، تصریح کرد: حدود 400 شرکت دانش بنیان پیرامون دانشگاه صنعتی شریف فعالیت می کنند که این مساله نشان می دهد، دانشگاه موفق شده است در جهت رسیدن به دانشگاه کارآفرین اقدامات مثبتی انجام دهد.

فتوحی عنوان کرد: انتظارمان از فارغ التحصیلان دانشگاه شریف این است که علاوه بر اینکه برای خودشان شغل ایجاد می کنند این توانایی را داشته باشند که تعدادی از فارغ التحصیلان دانشگاهی را نیز به کار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 شرکت دانش بنیان در اکوسیستم کارآفرینی دانشگاه شریف فعالیت می کنند

400 شرکت دانش بنیان در اکوسیستم کارآفرینی دانشگاه شریف فعالیت می کنند