مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1397 ساعت 15:212018-08-08بين الملل

ادعای عجیب و مضحک یک روزنامه تاجیک در مورد حمله به گردشگران خارجی


یک روزنامه تاجیک با استناد به اظهارات یک منبع ناشناس مدعی شد حمله به دوچرخه سواران خارجی درجنوب این کشور توسط روسیه حمایت مالی و از ایران مدیریت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، روزنامه امروز نیوز تاجیکستان در گزارشی مدعی شد حمله به جهانگردان خارجی از روسیه سرمایه گذاری و از ایران مدیریت شده است.

در این گزارش آمده است: یک منبع از مقامات مشغول به تحقیق این حادثه با شرط افشا نشدن نامش مدعی شده که عوامل حمله به جهانگردان در جنوب تاجیکستان برای آمادگی به این اقدام از شهر ناواسیبیرسک روسیه 20 هزار روبل روسی دریافت کردند.

از جمله مجیداف و سفراف دو عضو گروه جنایی که بعد از حمله به دوچرخه سواران خارجی از سوی مقامات ذیربط تاجیک کشته شدند از ماه فوریه تا ژوئن سال 2018 میلادی در شهر ناواسیبیرسک روسیه در مهاجرت کاری قرار داشتند.

به این ترتیب، این دو نفر روز های 17 و 20 سال جاری به دو عضو حزب نهضت اسلامی ساکن شهر نارک ، 20 هزار روبل روسیه ارسال کردند.

غنی اف که در حال حاضر در بازداشتگاه قرار دارد، این مبلغ را برای آمادگی برای انجام اقدام تروریستی علیه دوچرخه سواران خارجی استفاده نموده است.

در این گزارش همچنین ادعا شده که سفارشگر این حمله در کدام شهر ایران قرار داشت و چگونه جریان حمله را کنترل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای عجیب و مضحک یک روزنامه تاجیک در مورد حمله به گردشگران خارجی

ادعای عجیب و مضحک یک روزنامه تاجیک در مورد حمله به گردشگران خارجی