مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1397 ساعت 13:402018-08-08اقتصادي

ماجرای پرداخت مابه التفاوت برای تحویل سکه های پیش فروش


تحویل سکه های پیش فروش شش ماهه در حالی آغاز شده که بخش محدودی از این سکه ها در زمان تحویل باید بر اساس نرخ روز تسویه شود.

سکه هایی که در زمان پیش فروش با ودیعه ثبت نام شده بود، - با نرخ سه میلیون و 80 هزار تومان همراه با چهار درصد تخفیف تسویه می شود؛ اما سکه هایی که با قیمت قطعی پیش فروش شد، هیچ مابه التفاوتی در ازای آنها گرفته نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، و از پایان بهمن ماه سال گذشته تا اواسط فروردین ماه به مرحله اجرا درآمد و حدود هفت میلیون و 600 هزار قطعه فروش رفت.

البته در ادامه و اوایل فروردین ماه امسال سررسید سکه ها اضافه شد و قیمت نیز تغییر کرد؛ به گونه ای که سکه های پیش فروش در هفت سررسید یک ماهه با قیمت یک میلیون و 590 هزار تومان، سه ماهه یک میلیون و 540 هزار تومان، شش ماهه یک میلیون و 475 هزار تومان، 9 ماهه یک میلیون و 410 هزار تومان، یک ساله یک میلیون و 350 هزار تومان، 18 ماهه یک میلیون و 245 هزار تومان و 24 ماهه یک میلیون و 116 هزار تومان فروخته شد.

بر این اساس از امروز سررسید سکه های شش ماهه آغاز شده است و شامل سکه های پیش فروش قطعی نیز خواهد بود که حدود دو میلیون و 560 هزار قطعه را در بر گرفته و توزیع آنها تا آبان ماه ادامه دارد.

در حال حاضر قیمت سکه در بازار آزاد حدود سه میلیون و 300 هزار تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پرداخت مابه التفاوت برای تحویل سکه های پیش فروش

ماجرای پرداخت مابه التفاوت برای تحویل سکه های پیش فروش