مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1397 ساعت 12:052018-08-08ورزشي

حمزه: حضور روانشناس تاثیر زیادی در مدال آوری واترپلو در جاکارتا خواهد داشت


روانشناس اعزامی تیم ملی واترپلو به بازی های آسیایی جاکارتا گفت: تمام تلاش مان بر این است که واترپلو بعد از 44 سال موفق به کسب نخستین مدال خود در بازی های آسیایی جاکارتا شود.

- دکتر خسرو حمزه در گفت وگو با ایسنا، افزود: با توجه به این که کمیته ملی المپیک آمادگی دارد روان شناسان ورزشی را به بازی های آسیایی اعزام کند و با توجه به همکاری من با تیم ملی واترپلو، به درخواست الکساندر چیریچ، سرمربی تیم ملی و با مساعدت رضوانی ریاست فدراسیون، قرار بر این شد که به عنوان یکی از اعضای کاروان اعزامی تیم ملی واترپلو به بازی های آسیایی که شانس زیادی برای کسب مدال در این دوره از بازی ها دارد، به جاکارتا بروم.

او گفت: تیم ملی واترپلو 44 سال است که موفق به کسب هیچ مدالی در بازی های آسیایی و المپیک نشده است و قطعا حضور روان شناس کنار این تیم چه در زمان تمرینات و چه در جریان مسابقات می تواند تاثیر زیادی در ارتقای عملکرد ورزشکاران این رشته و موفقیت آنان در بازی های آسیایی داشته باشد.

حمزه خاطرنشان کرد: در بازی های المپیک و آسیایی گذشته شاهد این قضیه بودیم که تنها تکنیک، تاکتیک و آماده سازی بدنی برای موفقیت ورزشکار کافی نیست و باید ورزشکار در لحظات حساس از نظر ذهنی و روانی آماده باشد تا بتواند بهترین عملکرد را در مسابقات داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمزه: حضور روانشناس تاثیر زیادی در مدال آوری واترپلو در جاکارتا خواهد داشت

حمزه: حضور روانشناس تاثیر زیادی در مدال آوری واترپلو در جاکارتا خواهد داشت