مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1397 ساعت 11:012018-08-08اقتصادي

زمینه به کارگیری نیرو های متخصص در استان مرکزی ضعیف است


به دلیل شکل نگرفتن حلقه های طرح و توسعه و فناوری و واحد های آر اند دی زمینه به کارگیری نیرو های متخصص در استان مرکزی ضعیف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشگاه خبرگزاری دانشجو، محسن نجفی رییس دانشگاه صنعتی اراک عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری استان مرکزی که با حضور معاون رییس جمهور در اراک برگزار شد، گفت: استان مرکزی در پنج دهه گذشته با ده ها میلیارد تومان سرمایه گذاری در مسیر توسعه، به یکی از قطب های صنعتی کشور تبدیل شده است.

نجفی بیان داشت: پس از گذشت زمان در مسیر صنعت شاهد عدم توازن های زنجیره پیشین و پسین تولید در کنار کارخانجات استان هستیم.

رییس دانشگاه صنعتی اراک ادامه داد: امروز سوای مشکلات عامه ای که کشور با آن درگیر است، وقتی عمیق مشکلات صنعتی استان مرکزی را کنکاش کنیم می بینیم که نوسازی در بستر طبیعی خود اتفاق نیفتاده، آن هم به دلیل اینکه حلقه های طرح و توسعه و فناوری و واحد های آر اند دی و سایر نهاد های مرتبط، به صورت طبیعی به تناسب قدرت صنعتی استان شکل نگرفته است.

وی تصریح کرد: همین مورد باعث شده که بخشی از نیرو های متخصص ما زمینه به کارگیری و ماندگاریشان در استان ضعیف شود.

نجفی دومین مشکل را نیز، مشکلی تحت عنوان تقابل مطرح کرد و افزود: منظور از این مساله، تقابل توسعه صنعتی و بخش زیست محیطی است که این مساله خیلی ساده قابل حل می ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه به کارگیری نیرو های متخصص در استان مرکزی ضعیف است

زمینه به کارگیری نیرو های متخصص در استان مرکزی ضعیف است