مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مرداد 1397 ساعت 10:352018-08-08بين الملل

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: از تمایل مان برای تغییر رفتار ایران شرمنده نیستیم


در حالی که رییس جمهور آمریکا پیشتر برای گفت وگوی بدون پیش شرط با ایران اعلام آمادگی کرده بود، سخنگوی وزارت خارجه این کشور گفت: ما مایل به مذاکره با ایران هستیم اما می خواهیم که این کشور تغییرات اساسی در سیاست های خود ایجاد کند.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: از تمایل مان برای تغییر رفتار ایران شرمنده نیستیم در حالی که رییس جمهور آمریکا پیشتر برای گفت وگوی بدون پیش شرط با ایران اعلام آمادگی کرده بود، سخنگوی وزارت خارجه این کشور گفت: ما مایل به مذاکره با ایران هستیم اما می خواهیم که این کشور تغییرات اساسی در سیاست های خود ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیتر نائورت، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشست خبری هفتگی خود با بیان اینکه بخش اول تحریم های واشنگتن علیه تهران از روز سه شنبه (15 مرداد ماه) به مرحله اجرا درآمده است، مدعی شد که آمریکا به دنبال یک توافق جدید با ایران است که به طور جامع به آن چه رفتار بی ثبات کننده ایران، نه تنها برنامه هسته ای بلکه برنامه موشکی، حمایت از تروریسم و رفتار منطقه ای مخرب خواند، رسیدگی کند.

بنا بر گزارش پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه آمریکا، وی در ادامه گفت: آمریکا مایل به گفت وگو با ایران است اما ما خواهان ایجاد تغییرات اساسی در رفتار این کشور هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: از تمایل مان برای تغییر رفتار ایران شرمنده نیستیم

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: از تمایل مان برای تغییر رفتار ایران شرمنده نیستیم