مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1397 ساعت 19:162018-08-07دانش

روح تربیتی حاکم بر دانشگاه ها به پیشرفت های علمی کشور معنا می بخشد


روح تربیتی حاکم بر دانشگاه ها به تمام پیشرفت های علمی کشور معنا می بخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نیک روش رییس سازمان بسیج دانشجویی امروز در مراسم تجلیل از خادمین برنامه کنگره ملی شهدای دانشجویی، اردو های راهیان نور و راهیان اربعین که در محل وزارت علوم برگزار شد، گفت:خدا را شاکریم که به ما توفیق داد در جمع دست اندرکاران سه حرکت پر برکت در مجموعه دانشگاه های کشور یعنی اردو های راهیان نور، کنگره ملی شهدای دانشجو و راهیان اربعین حضور پیدا کنیم و ان شاء الله به بهانه این تجلیل جان دوباره ای به این برنامه های پرشور در فضای دانشگاه ها بخشیده شود.

وی افزود: شاید این تلاش ها گامی در راستای تحقق این جمله امام خمینی (ره) که دانشگاه مبداء تحولات است و این فرموده رهبر معظم انقلاب که دانشگاه دستگاه انسان سازی جمهوری اسلامی است باشند.

در واقع آن چیزی که به تمام پیشرفت های علمی کشور معنا می بخشد روح تربیتی حاکم بر دانشگاه ها است با این وجود اردو های راهیان نور، راهیان اربعین و کنگره شهدای دانشجو بستری را فراهم کرده اند تا به این مهم نزدیک شویم.

رییس سازمان بسیج دانشجویی گفت: امیدواریم تمام تلاش هایی که در راستای برگزاری اردو های راهیان نور، کنگره شهدای دانشجو و راهیان اربعین انجام شده مایه اعتلای انقلاب اسلامی و اثرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روح تربیتی حاکم بر دانشگاه ها به پیشرفت های علمی کشور معنا می بخشد

روح تربیتی حاکم بر دانشگاه ها به پیشرفت های علمی کشور معنا می بخشد