مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1397 ساعت 18:512018-08-07فناوري

رشد اقتصادی از دل کارآفرینان تراوش می کند/ 47 میلیون کاربر اینترنت در کشور وجود دارد


معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: در حال حاضر 47 میلیون کاربر اینترنت در کشور وجود دارد که بیش از نیمی از کاربران اینترنت خاورمیانه است.

- رشد اقتصادی از دل کارآفرینان تراوش می کند/ 47 میلیون کاربر اینترنت در کشور وجود دارد معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: در حال حاضر 47 میلیون کاربر اینترنت در کشور وجود دارد که بیش از نیمی از کاربران اینترنت خاورمیانه است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سورنا ستاری ظهر امروز در نشست شورای اداری استان اظهار داشت: باید با ایجاد و فراهم کردن محیط کسب و کار پایه های اقتصادی شرکت های دانش بنیان را استحکام ببخشیم، چرا که با این اقدام می توان در بهبود رشد اقتصادی مثمر ثمر واقع شد.

 وی تصریح کرد: استخدام جوانان یک نوع سرکوب نوآوری، خلاقیت و از بین رفتن اعتمادبه نفس آنان محسوب می شود، به جرأت می توان گفت رشد اقتصادی از دل کارآفرینانی تراوش می کند که فکر و پول خود را در شرکت های دانش بنیان سرمایه گذاری کرده اند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور بابیان این که هیچ کشوری نمی تواند با تکیه صرف بر منابع زیرزمینی به رشد اقتصادی دست یابد، بیان داشت: شرکت های مطرح در اقتصاد دانش بنیان بدون توجه به پشتوانه مالی رشد کرده اند، این در حالی است که در سیستم نفتی همه چیز ازجمله علم و دانش و فناوری صنعت و تکنولو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد اقتصادی از دل کارآفرینان تراوش می کند/ 47 میلیون کاربر اینترنت در کشور وجود دارد

رشد اقتصادی از دل کارآفرینان تراوش می کند/ 47 میلیون کاربر اینترنت در کشور وجود دارد