مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1397 ساعت 15:452018-08-07سياسي

مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری معرفی شد


با حضور جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و رییس بازرسی و امور حقوقی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سرهنگ منوچهر ذوالفقاری به عنوان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان معرفی شد.

- با حضور جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و رییس بازرسی و امور حقوقی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، "سرهنگ منوچهر ذوالفقاری" به عنوان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سرهنگ منوچهر ذوالفقاری در این آیین، اظهار کرد: وظیفه تمامی افراد در قبال برنامه های دفاع مقدس و فرهنگ دفاع مقدس عملی شدن آن ها است.

فرهنگ دفاع مقدس یک وظیفه همگانی است که باید از فرصت برای رسیدن به گنجینه معارف اسلامی دفاع مقدس تلاش کرد.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه جامعه ما تشنه فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت است، اظهار کرد: اگر این فرهنگ در جامعه ما به خصوص در حکمرانی کشور ساری و جاری شود بسیاری از مشکلات اقتصادی وجود نخواهد داشت، همچنین لازم است این فرهنگ در میان نسل جوان و امروز جامعه جاری شود.

وی ادامه داد: اگر این فرهنگ در کشور جاری شود قطعا کشور در مقابل توطئه و ترفند دشمنان بیمه می شود که لازم است ارزش های دفاع مقدس به طور کامل به تمام افراد انتقال داده شوند و در راستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری معرفی شد

مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری معرفی شد