مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 مرداد 1397 ساعت 14:112018-08-07اقتصادي

13 درصد ماهی سردآبی کشور در لرستان تولید می شود


بیش از این 13 درصد ماهی سرد آبی کشور در لرستان تولید شده و در زمینه تولید ماهی گرم آبی نیز رتبه هفت کشور را در اختیار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، غلامرضا توکلی ظهر امروز در نشست کار گروه سلامت و امنیت غذایی استان لرستان که در دانشگاه علوم پزشکی برگزارش شد، بیان کرد: طرح جمع آوری فروش دام های زنده در سطح میادین شهرها در تمام شهرستان های استان در حال اجرا بوده و افرادی که این کار را می کنند یا باید از دامپزشکی استان مجوز بگیرند یا کار خود را تعطیل کنند.

وی افزود: طی سال گذشته و سال جاری دام ها به صورت رایگان با همکاری استانداری سم زدایی شدند و طی دو ماه آینده نیز تمام کشتارگاه های استان به تجهیزات پیشرفته جهت مقابله با بیماری های دامی مجهز می شوند.

مدیرکل دامپزشکی لرستان اظهار کرد: طی سال گذاشته بیش از چهار هزار تن ماهی قزل الا در استان تولید شدکه در این زمینه به عنوان استان برتر شناخته شدیم.

وی ادامه داد: علاوه بر آن بیش از این 13 درصد ماهی سرد آبی کشور در لرستان تولید شده و در زمینه تولید ماهی گرم آبی نیز رتبه هفت کشور را در اختیار داریم و بزرگ ترین تولیدکننده بچه ماهی قزل الا در کشور هستیم.

 توکلی با تأکید بر نظارت کامل سازمان دامپزشکی در تمام محل های پرورش دام استان، گفت: ماهی هایی که در آب رودخانه پرورش داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 درصد ماهی سردآبی کشور در لرستان تولید می شود

13 درصد ماهی سردآبی کشور در لرستان تولید می شود