مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1397 ساعت 16:562018-08-06بين الملل

ارسال 200 محموله سلاح به «نیروهای دموکراتیک» در شمال سوریه توسط ائتلاف آمریکا


منابع خبری اعلام کردند که ائتلاف موسوم به ضد داعش به رهبری آمریکا 200 محموله سلاحهای سنگین و نیمه سنگین برای کُردهای سوریه ارسال کرده است.

- ارسال 200 محموله سلاح به نیروهای دموکراتیک در شمال سوریه توسط ائتلاف آمریکا منابع خبری اعلام کردند که ائتلاف موسوم به ضد داعش به رهبری آمریکا 200 محموله سلاحهای سنگین و نیمه سنگین برای کُردهای سوریه ارسال کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دفتر اطلاع رسانی گروه موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه از تداوم حمایت نظامی آمریکا از این گروه در سوریه خبر داد.

این دفتر اعلام کرد که امروز 200 محموله سلاح برای نیروهای دموکراتیک سوریه توسط ائتلاف بین المللی موسوم به ضد داعش ارسال شده است.

این محموله های سلاح توسط ائتلاف آمریکا وارد شمال سوریه شد و شامل سلاح سنگین، نیمه سنگین و تجهیزات نظامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه معارض الحل ، یک منبع وابسته به نیروهای دموکراتیک نیز فایل تصویری منتشر کرده اما زمان و مکان تصویربرداری و محموله ها مشخص نیست.

آنکارا با تجهیز تسلیحاتی نیروهای دموکراتیک سوریه و هسته اصلی آن یعنی یگانهای مدافع خلق مخالف است و این گروه را تروریستی می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالحل، خبر ارسال تجهیزات نظامی به نیروهای کُرد با تنش روابط بین آمریکا و ترکیه مقارن شده است؛ چرا که آمریکا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 200 محموله سلاح به «نیروهای دموکراتیک» در شمال سوریه توسط ائتلاف آمریکا

ارسال 200 محموله سلاح به «نیروهای دموکراتیک» در شمال سوریه توسط ائتلاف آمریکا