مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1397 ساعت 14:262018-08-06دانش

چهارمین «مدرسه تابستانی دانشجویی علوم اعصاب شناختی» برگزار می شود


چهارمین مدرسه تابستانی دانشجویی علوم اعصاب شناختی ویژه دانشجویان سراسر کشور 20 تا 25 مردادماه از سوی آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز برگزار می شود.

- چهارمین مدرسه تابستانی دانشجویی علوم اعصاب شناختی برگزار می شود چهارمین مدرسه تابستانی دانشجویی علوم اعصاب شناختی ویژه دانشجویان سراسر کشور 20 تا 25 مردادماه از سوی آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با همکاری انجمن علوم اعصاب ایران چهارمین مدرسه تابستانی دانشجویی علوم اعصاب شناختی را ضمن حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی را 20 تا 25 مردادماه برگزار می کند.

آشنایی دانشجویان سراسر کشور با فناوری های نوین علوم شناختی و نقشه برداری مغز، تقویت و بالا بردن روحیه کار گروهی و تأکید بر تفکر بین رشته ای و مورد استفاده قرار گرفتن آن در این حوزه از جمله اهداف تعیین شده برای چهارمین دوره است.

بر اساس اعلام ستاد علوم شناختی، در این دوره به شرکت کنندگان در جهت سنجش کیفیت اثربخشی مدرسه تابستانی علوم اعصاب شناختی، ارزشیابی هایی به صورت عملی از دانشجویان به عمل خواهد آمد و گواهی معتبر از آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز و دانشگاه علوم پزشکی ایران ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین «مدرسه تابستانی دانشجویی علوم اعصاب شناختی» برگزار می شود

چهارمین «مدرسه تابستانی دانشجویی علوم اعصاب شناختی» برگزار می شود