مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1397 ساعت 13:212018-08-06سياسي

دفتر «جریان حکمت ملی» عراق در تهران: تشکیل دولت اکثریت ملی در اولویت است


نماینده جریان حکمت ملی عراق در تهران، تشکیل دولت اکثریت ملی با حضور اغلب گروه های پیروز در انتخابات را یکی از اولویت های این جریان دانست.

- دفتر جریان حکمت ملی عراق در تهران: تشکیل دولت اکثریت ملی در اولویت است نماینده جریان حکمت ملی عراق در تهران، تشکیل دولت اکثریت ملی با حضور اغلب گروه های پیروز در انتخابات را یکی از اولویت های این جریان دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید ضرغام حسینی نماینده جریان حکمت ملی عراق در تهران با اشاره به موضع گیری اخیر مرجعیت عالی شیعیان عراق و تاکید وی بر تسریع روند تشکیل دولت عراق گفت که این موضع، تاییدی بر انتخابات بود و با تسریع در تشکیل دولت، نخست وزیری شجاع و قوی انتخاب می شود.

وی در نشستی به مناسبت گذشت یک سال از تأسیس جریان حکمت ملی و همچنین روز خبرنگار، در حضور جمعی از خبرنگاران در تهران، با ذکر این نکته که پس از اعلام موضع مرجعیت نجف اشرف، موضوع گفت وگوها، توافقها، هم پیمانی برای تشکیل دولت و گمانه زنی درباره نخست وزیر آینده در عراق در اولویت قرار گرفت، گفت:  حرف نخست همه در این کشور تسریع در تشکیل دولت و آغاز گفت وگو در این خصوص است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدفتر رسانه ای جریان حکمت ملی در تهران، حسینی تصریح کرد: آقای حکیم نیز ایده اغلبیت ملی و نشستن بر سر میز مذاکره با شروط ملی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر «جریان حکمت ملی» عراق در تهران: تشکیل دولت اکثریت ملی در اولویت است

دفتر «جریان حکمت ملی» عراق در تهران: تشکیل دولت اکثریت ملی در اولویت است