مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 مرداد 1397 ساعت 06:552018-08-06اقتصادي

قلع و قمع 98 تغییر کاربری غیرمجاز در لرستان


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از قلع و قمع 98 تغییر کاربری غیرمجاز در استان خبر داد.

- علی خادمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ، اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی با توجه به اهمیت حفظ و صیانت اراضی کشاورزی در بحث تغییر کاربری های مجاز نهایت حساسیت و دقت را دارد و در بحث تغییر کاربری های غیرمجاز نیز شدیداً برخورد می کند.

وی با اشاره به فعالیت کمیسیون های تبصره یک و تبصره چهار ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی گفت: در سال 96 و سه ماهه اول 97 جمعاً 529 مجوز جهت فعالیت های مختلف بخش کشاورزی و غیرکشاورزی صادر شده است.

خادمی ادامه داد: از 202 هکتار اراضی تخصیص داده شده برای این طرح ها 181 هکتار جهت بخش کشاورزی و تنها 21 هکتار برای طرح های غیرکشاورزی اختصاص یافته است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان این مطلب که در سال 96 به طور مجموع 124 پرونده مربوط به متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز در محاکم قضایی تشکیل شده و 87 مورد حکم به نفع امور اراضی صادر شده است، اشاره کرد و افزود: آمار قلع و قمع بناهای غیرمجاز در سال گذشته 98 مورد بوده است.

وی ضمن توصیه به مردم جهت حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی شماره تلفن 131 را برای ارتباط مردم درخصوص گزارش مردمی تغییر کاربری غیرمجاز اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلع و قمع 98 تغییر کاربری غیرمجاز در لرستان

قلع و قمع 98 تغییر کاربری غیرمجاز در لرستان