مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1397 ساعت 13:262018-08-05اقتصادي

امشب؛ رونمایی زنده از بسته جدید ارزی دولت؛ همتی به تلویزیون می آید


رییس کل جدید بانک مرکزی با حضور در برنامه زنده تلویزیونی امشب بسته جدید ارزی دولت را رونمایی خواهد کرد.

- امشب؛ رونمایی زنده از بسته جدید ارزی دولت؛ همتی به تلویزیون می آید " رییس کل جدید بانک مرکزی با حضور در برنامه زنده تلویزیونی امشب بسته جدید ارزی دولت را رونمایی خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، قرار است عبدالناصر همتی امشب با حضور در برنامه زنده گفت: وگوی ویژه خبری در ساعت 22 و 45 دقیقه بسته جدید ارزی دولت را رونمایی و جزییات آن را اعلام کند.

پیش از این معاون اول رییس جمهور گفته بود یکی از موضوعات جلسه شورای عالی اقتصادی، سیاست هایی بود که بانک مرکزی برای بخش ارز کشور پیش بینی کرده که کلیات آن مورد تأیید قرار گرفت و روز دوشنبه رونمایی می شود.

جهانگیری افزود: عمدتا جهت گیری سیاست ها این است که کالا های اساسی که مورد نیاز مردم و جامعه با نرخ رسمی بانک مرکزی است به وفور در کشور تامین شود و دستگاه های اجرایی تا مرحله نهایی بر نحوه تامین واردات و عرضه آن در بازار نظارت داشته باشند که این امر مورد تایید سران سه قوه قرار گرفت.

وی گفت: برای فعالان اقتصادی که در بخش صادرات و واردات فعالیت می کنند و افرادی که برای بخشی از کار های ضروری شان به ارز نیاز دارند، تسهیلاتی فراهم شد که بتوانند در بازار، ارز مورد نیاز خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امشب؛ رونمایی زنده از بسته جدید ارزی دولت؛ همتی به تلویزیون می آید

امشب؛ رونمایی زنده از بسته جدید ارزی دولت؛ همتی به تلویزیون می آید