مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1397 ساعت 13:112018-08-05بين الملل

تجارت اسلحه هزار شرکت صهیونیستی با 130 کشور جهان


گزارش یک روزنامه صهیونیستی حاکی از آن است که هزار شرکت این رژیم در زمینه ساخت و صادرات اسلحه به 130 کشور جهان کار می کنند و مشتری های مورد علاقه آنها، - طرف هایی خاص هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آرییل هوروویچ نویسنده اسراییلی در روزنامه مکور ریشون اعلام کرد هزار شرکت اسراییلی در زمینه ساخت اسلحه و صادرات آن به خارج کار می کنند.

وی در گزارش خود نوشت: این شرکت ها، قراداد هایی با حکومت های مختلف در جهان امضا می کنند و فقط یک ممنوعیت دارند: اینکه به دشمنان اسراییل، اسلحه نفروشند.

اما کشور هایی با حاکمان ستمگر، شبه نظامیان دخیل در نسل کشی ملت ها و کشور های درگیر با جنگ داخلی، مشتری های مورد علاقه تاجران اسراییلی انواع مختلف سلاح، از تفنگ گرفته تا پهپاد هستند.

هوروویچ ادامه داد: صحنه ای که چند هفته پیش در شبکه های اجتماعی منتشر شد و طی آن سربازان ارتش کامرون -که دو سال است گرفتار جنگ داخلی است- یک زنِ بچه به دوش را کشتند، فاش کرد که بخش زیادی از سلاح های مورد استفاده در این جنگ داخلی، در اسراییل تولید و توسط شرکت های اسراییلی فروخته شده بود.

در ادامه این گزارش آمده است: سلاح اسراییلی تقریبا روش فروش و تبلیغ در هر کشوری در جهان را پیدا می کند، از جمله آن ها کشور هایی با حاکم دیکتاتور است که حقوق بشر را به صورت سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجارت اسلحه هزار شرکت صهیونیستی با 130 کشور جهان

تجارت اسلحه هزار شرکت صهیونیستی با 130 کشور جهان