مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1397 ساعت 11:112018-08-05سياسي

طی پیامی صورت گرفت تسلیت رییس جمهور به مناسبت درگذشت حاجیه خانم عذرا باطبی


رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم عذرا باطبی؛ مادر بزرگوار شهیدان والامقام حمیدرضا، علیرضا و عباسعلی باطبی، از درگاه ایزد منان برای آن مرحومه رضوان الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

- تسلیت رییس جمهور به مناسبت درگذشت حاجیه خانم عذرا باطبی رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم عذرا باطبی؛ مادر بزرگوار شهیدان والامقام حمیدرضا، علیرضا و عباسعلی باطبی، از درگاه ایزد منان برای آن مرحومه رضوان الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری فارس، حسن روحانی رییس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم عذرا باطبی؛ مادر بزرگوار شهیدان والامقام حمیدرضا، علیرضا و عباسعلی باطبی، از درگاه ایزد منان برای آن مرحومه رضوان الهی و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

متن این پیام بدین شرح است:   انا لله و انا الیه راجعون درگذشت حاجیه خانم عذرا باطبی؛ مادر بزرگوار شهیدان والامقام حمیدرضا، علیرضا و عباسعلی باطبی، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

به یقین یاد و خاطره این مادر صبور و با ایمان، که در دوران سرنوشت ساز هشت سال دفاع مقدس، فرزندان رشید خود را در راه دفاع از انقلاب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی پیامی صورت گرفت تسلیت رییس جمهور به مناسبت درگذشت حاجیه خانم عذرا باطبی

طی پیامی صورت گرفت تسلیت رییس جمهور به مناسبت درگذشت حاجیه خانم عذرا باطبی