مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1397 ساعت 10:012018-08-05دانش

جزییات نحوه برگزاری آزمون زبان دکتری تخصصی در دانشگاه پیام نور اعلام شد


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: زمان برگزاری آزمون 11 شهریور و زمان دریافت کارت آزمون از 6 تا 11 شهریورماه است همچنین آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) شهریورماه 97، - " معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: زمان برگزاری آزمون 11 شهریور و زمان دریافت کارت آزمون از 6 تا 11 شهریورماه است همچنین آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) شهریورماه 97، به صورت الکترونیکی در 5 استان آذربایجان شرقی- اصفهان- تهران- خراسان رضوی و فارس برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور ، مرتضی محسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه زمان ثبت نام این آزمون، از 27 لغایت 31 مردادماه سال جاری است، گفت: ثبت نام به صورت الکترونیکی و ازطریق پرتال پیام نور مرکز سنجش و آزمون صورت می گیرد.

وی زمان برگزاری آزمون را 11 شهریور و زمان دریافت کارت آزمون را از 6 تا 11 شهریورماه اعلام کرد و افزود: آزمون زبان دکتری تخصصی (ETPNU) شهریورماه 97، به صورت الکترونیکی در 5 استان آذربایجان شرقی- اصفهان- تهران- خراسان رضوی و فارس برگزار می شود.

وی با عنوان اینکه هزینه ثبت نام به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت نام از طریق سایت پرداخت خواهد شد، گفت: داوطلبان به هیچ وجه مبلغ ثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نحوه برگزاری آزمون زبان دکتری تخصصی در دانشگاه پیام نور اعلام شد

جزییات نحوه برگزاری آزمون زبان دکتری تخصصی در دانشگاه پیام نور اعلام شد