مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1397 ساعت 09:502018-08-04اقتصادي

برخورد قوه قضاییه با اخلال گران بازار سکه و ارز در هر سطحی


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای با اعلام اینکه بی ثباتی اقتصادی و گرانی های لجام گسیخته و ساعتی قیمت ها بیش از هر چیز ریشه در سوء مدیریت و بی برنامگی مسئولان دارد، - تاکیدکرد که قوه قضاییه با متخلفان اقتصادی و اخلال گران بازار سکه و ارز در هر سطحی به شدت و با سرعت عمل برخورد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در خصوص مسائل اقتصادی اخیر کشور آمده است : امروز در آمریکا اتاق جنگ اقتصادی با فرماندهی وزارت خزانه داری این دشمن قسم خورده ی انقلاب اسلامی برای مبارزه با ملت ایران تشکیل شده است، اما تحلیل واقع بینانه و دقیق مسائل کشور نشان می دهد، گرچه جنگ تحمیلی اقتصادی، با ایجاد تحریم های غیرقانونی خارجی بر اقتصاد ما فشار وارد می کند اما بی ثباتی اقتصادی و گرانی های لجام گسیخته و ساعتی قیمت ها بیش از هر چیز ریشه در سوء مدیریت و بی برنامگی مسئولان دارد.

مردم و مسئولان بخوبی می دانند؛ تهدیدها و تحریم های اقتصادی استکبار علیه کشور ایران چیز جدیدی نیست که افزایش یا تغییر نوع آن اینگونه اقتصاد ما را به لرزش درآورد.

آنچه امروز مشکلات اقتصادی را تشدید کرده و موجی از فشار و دغدغه را بر عموم مردم غیور سرازیر نموده است، ثمره بی توجهی ها به تولید ملی، اقتصاد مقاومتی و سهل انگاری و تعلل در برخورد با مفسدان اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قوه قضاییه با اخلال گران بازار سکه و ارز در هر سطحی

برخورد قوه قضاییه با اخلال گران بازار سکه و ارز در هر سطحی