مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 مرداد 1397 ساعت 07:052018-08-04اقتصادي

اختصاص 30 میلیارد تومان برای توسعه فرهنگی سیستان وبلوچستان


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر پیگیری توسعه فرهنگی سیستان و بلوچستان توسط این وزارتخانه گفت: 30 میلیارد تومان اعتبار مالی و نقدی برای توسعه فرهنگی این استان در قالب تفاهم نامه میان این وزارتخانه و استانداری تعیین شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- سید عباس صالحی جمعه شب در نشست خبری با جمع بندی دستاوردهای سفر به سیستان و بلوچستان در پاویون فرودگاه بین المللی زاهدان افزود: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان از موقعیت ارتباطی خوبی با 2 کشور پاکستان و افغانستان که دارای اشتراکات فرهنگی و تاریخی فراوانی با ایران هستند، برخوردار است، در تفاهم نامه امضا شده تبادلات با این کشورها در قالب هفته های فرهنگی، حضور هنرمندان در این کشورها، اجرای کارهای مشترک و شکل گیری بازار محصولات فرهنگی و هنری در فضای ارتباطی این استان با این کشورها پیش بینی شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد در ادامه اظهار کرد: این تفاهم نامه با هدف توسعه فرهنگی این استان امضا شده که فرصت مناسبی برای بهبود وضعیت زیرساخت های این بخش است.

صالحی گفت: ارتباطات انسانی در مرزهای سیستان و بلوچستان می تواند مبنایی برای دیپلماسی فرهنگی انسانی از این منطقه با پاکستان و شبه قاره باشد و هر مقداری که برای تسهیل ارتباطات سیستان و بلوچستان با کشورهای شرق ایران تلاش شود کمکی به افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 30 میلیارد تومان برای توسعه فرهنگی سیستان وبلوچستان

اختصاص 30 میلیارد تومان برای توسعه فرهنگی سیستان وبلوچستان