مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مرداد 1397 ساعت 19:112018-08-03حوادث

غرق شدن لنج باری در دریای عمان/ 10 ملوان از مرگ حتمی نجات یافتند


رییس اداره بنادر و دریانوردی شهرستان جاسک گفت: یک فروند لنج باری مربوط به شهرستان جاسک که از این بندر به مقصد کشور عمان در حرکت بود، در فاصله 60 مایلی به علت نامعلومی از ادامه مسیر بازماند.

- محمد زارعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندر جاسک اظهار کرد: یک فروند لنج باری مربوط به شهرستان جاسک که از این بندر به مقصد کشور عمان در حرکت بود، در فاصله 60 مایلی به علت نامعلومی از ادامه مسیر بازماند.

وی با بیان اینکه این لنج حوالی ساعت 10:30 صبح امروز جمعه اعلام اضطراری کرد، افزود: بلافاصله طی هماهنگی با مرکز تجسس و نجات استان و اعزام شناور ناجی و اطلاع رسانی به شناورهای متردد در منطقه حادثه دیده، عملیات نجات ملوانان انجام و 10 ملوان لنج باری به نزدیک ترین شناور منتقل شدند.

زارعی  ادامه داد: لنج مذکور شب گذشته با 85 تن تره بار اسکله اداره بندر، این شهرستان را به مقصد عمان ترک کرد و علت حادثه و میزان خسارات در دست بررسی است.

گفتنی است، در این بندر ساحلی بیش از 20 فروند لنج باری مشغول فعالیت در قالب صادرات هستند و با توجه به نزدیکی این شهرستان به کشور عمان امور صادرات از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/ذ http://fna.

ir/bnt6kx


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرق شدن لنج باری در دریای عمان/ 10 ملوان از مرگ حتمی نجات یافتند

غرق شدن لنج باری در دریای عمان/ 10 ملوان از مرگ حتمی نجات یافتند