مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مرداد 1397 ساعت 18:312018-08-03بين الملل

جمعیت الوفاق بحرین خواستار آزادی فوری زندانیان سیاسی شد


جمعیت ملی اسلامی الوفاق در بیانیه ای اعلام کرد که مقامات منامه باید روند درمان حسن مشیمع یکی از نمادهای این کشور را فورا آغاز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو"، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی اللولوه بحرین، جمعیت ملی اسلامی الوفاق در بیانیه ای اعلام کرد که مقامات منامه باید روند درمان حسن مشیمع یکی از نمادهای این کشور را فورا آغاز کنند، زیرا وی از بیماری های بسیاری رنج می برد که برخی از آنها بسیار خطرناک است و نمی توان در درمان وی سهل انگاری کرد.

الوفاق تاکید کرد که زندان های بحرین به منبع بیماری های خطرناک و کشنده تبدیل شده است و زندانیان پس از آنکه در آستانه مرگ قرار می گیرند از زندان خارج می شوند و تنها پس از درخواست های بسیار طولانی و سال ها آزاد می شوند، تا اینکه جان خود را در خارج از زندان از دست می دهند و موضوع سید کاظم عباس و علی قمبر همچنان در اذهان باقی است.

جمعیت الوفاق همچنین به خروج شماری از زندانیان به شکل پیکرهای بی جان از زندان ها در مقابل دیدگان ملت بحرین و سازمان های بین المللی اشاره کرد، مانند شهید محمد سهوان، شهید محمد مشیمع، شهید جعفر الدرازی و شهید حسن الشیخ و دیگر افراد که به علت نبود مراقبت های بهداشتی و پزشکی و سهل انگاری وزارت کشور در رابطه با بیماری های زندانیان سیاسی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت الوفاق بحرین خواستار آزادی فوری زندانیان سیاسی شد

جمعیت الوفاق بحرین خواستار آزادی فوری زندانیان سیاسی شد