مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مرداد 1397 ساعت 17:152018-08-03سياسي

برنامه ریزی برای درمان اقساطی ناباروری


رییس جهاددانشگاهی واحد استان قم گفت: خدمات در مراکز درمان ناباروری هزینه بر است، در این راستا تعاملی بین جهاددانشگاهی قم و بانک تجارت صورت گرفته که با معرفی بیماران هزینه ها به صورت اقساطی اخذ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، دکتر محمد حیدری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته قم در مصلی قدس، با گرامیداشت سالروز تاسیس جهاددانشگاهی در 16مرداد، عنوان کرد: جهاددانشگاهی در حوزه های آموزش و پژوهش با رویکرد پرکردن خلاءهای موجود در کشور ورود کرده است، انقلاب اسلامی از ابتدا با تحریم های دشمن مواجه بود، جهاددانشگاهی نیز از همان ابتدا نیازها را مطالعه و نقاط ضعف و قوت تولید داخل را احصاء و با همکاری دانشگاه ها خلأها را پر کرد.

وی با اشاره به فعالیت 46 واحد جهاددانشگاهی در کشور، گفت: در هر استان حداقل یک واحد فعالیت دارد و هر واحد استانی ده ها واحد و مرکز تخصصی فعال را شامل می شود که نیازهای استان را مرتفع می کنند، از جمله ده ها مرکز رشد جهاددانشگاهی که در استان ها با رسالت شناسایی و شکوفایی استعدادهای نخبگان در راستای ارائه خدمات تخصصی به کشور فعالیت دارند.

رتبه خوب کشور در حوزه سلول های بنیادی رییس جهاد دانشگاهی واحد استان قم با بیان اینکه جهاددانشگاهی با مراکز بسیاری در بخش های مختلف از جمله فنی و مهندسی، کشاورزی، عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای درمان اقساطی ناباروری

برنامه ریزی برای درمان اقساطی ناباروری