مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 مرداد 1397 ساعت 10:302018-08-03سياسي

راهکارهای وزارت بهداشت برای پرداخت بدهی های شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی


یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان این که «وزارت بهداشت پرداخت بدهی های شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی را آغاز کرده است» گفت: - یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان این که وزارت بهداشت پرداخت بدهی های شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی را آغاز کرده است گفت: این وزارتخانه به دنبال پرداخت مستقیم مطالبات شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی است همچنین می خواهد ارز مورد نیاز این شرکت ها را مستقیم از محل پرداخت بدهی های دولت تامین کند.

احمد همتی در گفت وگو با ایسنا، درباره نحوه پرداخت مطالبات و بدهی های شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی گفت: اخیرا کمیسیون بهداشت در جلسه با حضور وزیر بهداشت و معاونانش، رییس بیمه سلامت و رییس سازمان غذا و دارو برنامه های وزارت بهداشت برای پرداخت مطالبات شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی و تخصیص ارز به آنها را بررسی کرد.

وی افزود: طبق توضیحات داده شده پرداختی ها به شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی آغاز شده و البته بیشتر پرداختی ها به شرکت های دارویی است.

در ادامه کار به راهکارها و پیشنهادات مورد تایید دست پیدا کردند که اولینش آن است که وزارت بهداشت به ازای دادن فاکتور مستقیما پول های کارخانه های داروسازی و تجهیزات پزشکی را پرداخت کند تا این مبالغ برای مصارف دیگری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای وزارت بهداشت برای پرداخت بدهی های شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی

راهکارهای وزارت بهداشت برای پرداخت بدهی های شرکت های دارویی و تجهیزات پزشکی