مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1397 ساعت 15:412018-08-02سياسي

طلب 80میلیاردی پیمانکار، پروژه سد صفارود را تعطیل کرد


باید منابعی را تامین کنیم که پروژه سد صفارود دنبال شود و قاعدتا باید دنبال سرمایه گذار بخش خصوصی و بندهایی که در سازمان برنامه و بودجه است به ویژه ماده 56 باشیم که پروژه راه اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رابر، ظهر امروز معاون آبفای وزیر نیرو، امام جمعه رابر، نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوییه در مجلس، فرماندار رابر، مدیرعامل آب منطقه ای کرمان و جمعی از مسؤولان استانی و محلی از پروژه سد صفارود رابر و شهر گردشگری هنزاء بازدید کردند.

معاون آبفای وزیر نیرو در در حاشیه این بازدید در گفت وگو با خبرنگار فارس در رابر گفت: به منظور آشنایی با مسائل و مشکلات آب استان از جمله بازدید از سد صفارود و تونل انتقال آب رابر به کرمان که مشکلات مالی دارند وارد شهرستان رابر شدیم که با کارفرما و پیمانکار دیداری داشته باشیم و مسائل و مشکلات را بررسی کنیم.

عباس سروش بیان کرد: امیدواریم در برگشت به تهران منابعی را تامین کنیم که پروژه سد صفارود دنبال شود و قاعدتا باید دنبال سرمایه گذار بخش خصوصی و بندهایی که در سازمان برنامه و بودجه است به ویژه ماده 56 باشیم که پروژه راه اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه 71 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: پیمانکار این پروژه 80 میلیارد تومان طلبکار است و به همین دلیل در حال حاضر پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلب 80میلیاردی پیمانکار، پروژه سد صفارود را تعطیل کرد

طلب 80میلیاردی پیمانکار، پروژه سد صفارود را تعطیل کرد