مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1397 ساعت 14:312018-08-02اقتصادي

شهریه دانشجویان پیام نور اقساطی می شود/ فروش آنلاین کتاب های تحصیلی دانشجویان


معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور گفت: برای حل مشکل پرداختی دانشجویان طبق توافقی که با بانک ها صورت گرفته است، قرار است با اعطای تسهیلات به دانشجویان، - آنها از ابتدای آغاز دوره تحصیلی به صورت اقساط شهریه خود را پرداخت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسن علیزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه پیام نور یک دانشگاه دولتی با منابع دولتی و اختصاصی دانشگاه اداره می شود که بخشی از این بودجه از شهریه دانشجویان و و بخشی از بودجه عمومی دولت است.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور 30 درصد از پذیرفتگان را به خود اختصاص می دهد، گفت: امروز همه اذعان دارند که نظام آموزشی در پیام نور موفق بوده است.

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور افزود: دانشگاه پیام نور کمترین بار مالی را بر دولت داشته و منابع مالی دانشگاه از شهریه دانشجویان است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور برنامه های کیفی بیشتری را در دستور کار قرار داده تا در سال های آینده بتواند این امور را انجام دهد، افزود: دانشگاه پیام نور با انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه های بین المللی به دنبال راه اندازی مدارجی است که دانشجویان بخشی از تحصیل را در دانشگاه پیام نور و بخشی را در سایر دانشگاه ها بگذرانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریه دانشجویان پیام نور اقساطی می شود/ فروش آنلاین کتاب های تحصیلی دانشجویان

شهریه دانشجویان پیام نور اقساطی می شود/ فروش آنلاین کتاب های تحصیلی دانشجویان