مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 مرداد 1397 ساعت 13:312018-08-02سياسي

فرماندهان سپاه عملکرد حوزه محرومیت زدایی را گزارش دهند


فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آب و اشتغال به عنوان اولویت های این قرارگاه یاد کرد و گفت: فرماندهان سپاه در استان ها در حوزه محرومیت زدایی به مردم گزارش دهند.

- سردار ضیاءالدین حزنی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به محرومیت های موجود در مناطق مختلف کشور اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ماموریت اصلی خود، محرومیت زدایی، مردم داری، مردم یاری، مردم دوستی و محرومیت نوازی را در شمال، جنوب، شرق و غرب و مناطق مرزی و حساس و صعب العبور کشور در دست انجام دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه محرومیت در هرمزگان برازنده مردم این استان نیست، افزود: متاسفانه به علت اینکه در چند سال اخیر نگاه خوبی به مردم نداشتیم می بینیم که بخش احمدی هم دست کمی از بشاگرد ندارد، البته بایستی این مشکلات را حل کرد، هزار حرف به اندازه یک عمل است و اینکه به اندازه کافی حرف زده شده، باید در مقام عمل برای رفع این مشکلات گام برداریم.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران ادامه داد: این قرارگاه همانند نهادهای دیگری نظیر، ستاد فرمان حضرت امام، کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، بنیاد مستضعفان و خود این مردم شریف ماموریت داریم از این وادی عبور کنیم و همانطور که سردار قاسم سلیمانی در همدان گفت، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندهان سپاه عملکرد حوزه محرومیت زدایی را گزارش دهند

فرماندهان سپاه عملکرد حوزه محرومیت زدایی را گزارش دهند