مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1397 ساعت 18:462018-08-01بين الملل

افشای تصاویر اتاق عملیات ائتلاف سعودی در غرب یمن؛ آمریکا عملیات را فرماندهی می کند


تصاویر لو رفته از اتاق عملیات ائتلاف سعودی برای اشغال بندر «الحدیده» یمن نشان می دهد افسران بلند پایه ارتش آمریکا مستقیما فرماندهی این عملیات را بر عهده دارند.

- افشای تصاویر اتاق عملیات ائتلاف سعودی در غرب یمن؛ آمریکا عملیات را فرماندهی می کند تصاویر لو رفته از اتاق عملیات ائتلاف سعودی برای اشغال بندر الحدیده یمن نشان می دهد افسران بلند پایه ارتش آمریکا مستقیما فرماندهی این عملیات را بر عهده دارند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تصاویر لو رفته از اتاق های عملیات مشترک سعودی و اماراتی برای اشغال ساحل غربی به ویژه بندر مهم الحُدیده یمن حکایت از آن دارد که افسران آمریکایی فرماندهی این اتاق ها را در دست دارند.

وبگاه خبری یمنی پرس به صورت اختصاصی این تصاویر را روز سه شنبه (نُهم مرداد - 31 ژوییه) منتشر کرد که در این تصاویر افسران و فرماندهان آمریکایی در کنار نیروهای اماراتی در حال رایزنی و گفت وگو هستند.

این وبگاه نوشت که تصاویر منتشر شده از اتاق عملیات ائتلاف سعودی بیانگر این حقیقت و واقعیت است که جنگ علیه یمن، در وهله اول جنگ آمریکا علیه این کشور است تا جنگ سعودی و اماراتی.

  این رسانه ی یمنی می نویسد، عربستان سعودی و اماراتی تنها ابزار ها و کفش هایی هستند که آمریکا به بهانه واهی حمایت از آنچه آن را دولت قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای تصاویر اتاق عملیات ائتلاف سعودی در غرب یمن؛ آمریکا عملیات را فرماندهی می کند

افشای تصاویر اتاق عملیات ائتلاف سعودی در غرب یمن؛ آمریکا عملیات را فرماندهی می کند