مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1397 ساعت 15:412018-08-01پزشكي

احتمال افزایش قاچاق دارو وجود دارد/ امحای 6 تن کالای سلامت محور در کردستان


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: توجه به شرایط اقتصادی و کنونی کشور احتمال اینکه قاچاق دارو بیشتر شود به مراتب بیشتر از گذشته است، - در کارگروه پیشگیری از قاچاق کالاهای سلامت محور عنوان شداحتمال افزایش قاچاق دارو وجود دارد/ امحای 6 تن کالای سلامت محور در کردستان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: توجه به شرایط اقتصادی و کنونی کشور احتمال اینکه قاچاق دارو بیشتر شود به مراتب بیشتر از گذشته است، بنابراین داروخانه های معتبر از لحاظ فروش دارو امن ترین مکان برای خرید اقلام دارویی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، یکی از مهم ترین روش هایی که می تواند در کنترل و  کاهش قاچاق کالاهای سلامت محور در کشور و جلوگیری از عرضه کالاهای تقلبی و جعلی به مردم در سطح عرضه کمک کند، نصب برچسب اصالت و استفاده از سامانه جامع طرح شناسنامه دار نمودن کالا است.

طرح بررسی و کنترل اطلاعات و سلامت کالا اقدامی نوین در راستای مبارزه با قاچاق و تقلب است که با به کارگیری توانمندی های عرصه فناوری اطلاعات توانسته گام موثری در ارتقای سلامت جامعه بردارد.

یکی از مزایای مهم طرح برچسب اصالت و سلامت کالا این است که با توجه به اختصاصی بودن کد 16 رقمی برای هر قلم از محصولات وارداتی در صورت بروز مشکلات ناشی از استفاده محصولات وار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال افزایش قاچاق دارو وجود دارد/ امحای 6 تن کالای سلامت محور در کردستان

احتمال افزایش قاچاق دارو وجود دارد/ امحای 6 تن کالای سلامت محور در کردستان