مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1397 ساعت 11:402018-08-01ورزشي

انتقاد مدیرگروه انجمن جامعه شناسی از عملکرد جزیره ای وزارت ورزش در حوزه جوانان


مدیرگروه مسائل و آسیب های اجتماعی انجمن جامعه شناسی ایران با تاکید بر اینکه «بحران هویت» تبدیل به مهم ترین مشکل جوانان شده است، گفت: اقدامات جزیره ای در حوزه جوانان از سوی نهادهای متولی این حوزه جوابگوی آسیب های این حوزه نیست.

- مدیرگروه مسائل و آسیب های اجتماعی انجمن جامعه شناسی ایران با تاکید بر اینکه بحران هویت تبدیل به مهم ترین مشکل جوانان شده است، گفت: اقدامات جزیره ای در حوزه جوانان از سوی نهادهای متولی این حوزه جوابگوی آسیب های این حوزه نیست.

احمد بخارایی در گفت وگو با ایسنا،" با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان اصلی ترین وزارت خانه ای است که به موضوع جوانان می پردازد و در کنار آن وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت کشور و معاونت زنان ریاست جمهوری و.

مشغول فعالیت هستند، افزود: پیش از این معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده بود که برطرف کردن آسیب های اجتماعی جزو شرح وظایف این معاونت نیست بلکه پایش بررسی و علت یابی جزو وظایف این معاونت قرار دارد؛ اولین خطا همین است که وظایف یک محیط آکادمیک، دانشگاهی و وظایف یک انجمن علمی را برای خودشان قائل هستند و دقیقا بخشی را که باید به آن توجه داشته باشند، جزو وظایفشان نمی دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد مدیرگروه انجمن جامعه شناسی از عملکرد جزیره ای وزارت ورزش در حوزه جوانان

انتقاد مدیرگروه انجمن جامعه شناسی از عملکرد جزیره ای وزارت ورزش در حوزه جوانان