مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 مرداد 1397 ساعت 09:402018-08-01آخرین اخبار

جهاد دانشگاهی در جاده توسعه کشور برای خودش نقش تعریف کرده است


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام در بازدید از جهاد دانشگاهی واحد ایلام گفت: جهاد دانشگاهی در جاده توسعه کشور برای خود نقش تعریف کرده و همواره با نگاه حل مسئله به صورت علمی وارد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایوب دویشی در آستانه 16 مرداد، با حضور در جهاد دانشگاهی واحد ایلام، پس از بازدید از بخش های مختلف این واحد بازدید به عمل آورد و با تبریک سالروز تأسیس این نهاد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی همواره در کنار مدیریت اجرایی کشور بوده و با ایده پردازی به نظام اجرایی کشور کمک کرده است.

درویشی با اشاره به این که جهاد دانشگاهی خود را با عملکردش تعریف کرده است، افزود: جهاد دانشگاهی نهادی چابک است که خود را درگیر بروکراسی و پیچ و خم های اداری نکرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام با بیان این که جهاد دانشگاهی در جاده توسعه کشور برای خودش نقش تعریف کرده است، گفت: این مجموعه همواره به مسائل با نگاه حل مسأله و به صورت علمی وارد شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام در جریان بازدید از ستاد راهبری طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام، کیفیت اجرای طرح در مرحله ثبت نام و غربالگری مثبت ارزیابی و از بسته شدن زودهنگام سامانه در حین ثبت نام متقاضیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی در جاده توسعه کشور برای خودش نقش تعریف کرده است

جهاد دانشگاهی در جاده توسعه کشور برای خودش نقش تعریف کرده است