مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1397 ساعت 14:142018-07-31ورزشي

اعلام اسامی آثار منتخب جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان تا 20 مرداد


هیأت انتخاب آثار ایرانی سی و یکمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان تا پایان هفته جاری، کار خود را به پایان می رساند و تا 20 مرداد با دریافت نسخه فیلم ها، - آثار منتخب اعلام خواهد شد.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم های کودکان ونوجوانان، چهارمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی سی ویکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با حضور قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان، علیرضا رضاداد دبیر جشنواره، حبیب ایل بیگی قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی، مرضیه برومند کارگردان، محمد عیدی مدیر اجرایی در اصفهان، فریده روشن رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان، طهرانی معاون مالی و اداری شهردار، عزت الله علیزاده معاون اجرایی جشنواره و ایمان حجتی مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری از اعضای این شورا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علیرضا رضاداد دبیر جشنواره گزارشی از پیشرفت کارها ارائه کرد و افزود: کار هیأت های انتخاب به پایان رسیده و اکثر آثار غیرایرانی دریافت شده است.

همچنین هیأت انتخاب آثار ایرانی نیز تا پایان این هفته کار خود را به پایان می رساند و تا 20 مرداد با دریافت نسخه فیلم ها، آثار منتخب اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اسامی آثار منتخب جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان تا 20 مرداد

اعلام اسامی آثار منتخب جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان تا 20 مرداد