مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1397 ساعت 10:342018-07-31سياسي

استیضاح وزیر آموزش وپرورش در دستور کار مجلس


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس گفت: استیضاح وزیر آموزش وپرورش کلید خورده است و در دستور کار نمایندگان خانه ملت قرار دارد.

- محمدرضا ملکشاهی راد صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از خرم آباد اظهار داشت: با توجه به نقاط ضعف و عملکرد نامناسبی که در وزارت خانه آموزش وپرورش در حوزه های مختلف وجود دارد استیضاح وزیر مربوطه از سوی نمایندگان کلید خورد.

وی به دلایل این استیضاح اشاره کرد و افزود: عدم اجرای سند تحول بنیادین، عدم اجرای طرح نظام رتبه بندی معلمان، عدم دقت در کتب درسی و جعل تاریخ در کتب، بی توجهی به پرداخت مطالبات فرهنگیان و همچنین بی توجهی به مشکلات رفاهی آنان از جمله دلایل استیضاح وزیر آموزش وپرورش است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت آموزش وپرورش مشکلات و نقاط ضعف دیگری دارد که از جمله می توان این موارد را نام برد؛ عدم توجه به معلمین حق التدریس و کارشکنی در مسیر قانونی کردن به کارگیری آن ها، عدم وجود ضابطه در انتخاب مدیران، کاهش اعتبارات آموزش وپرورش به خاطر عدم پیگیری و مدیریت در تأثیرگذاری در دولت.

وی کاهش شدید اعتبارات سازمان نوسازی مدارس و تضعیف دانشگاه فرهنگیان را از دیگر عوامل استیضاح وزیر آموزش وپرورش نام برد و خاطرنشان کرد: عدم توجه و عدم توان اجرای برنامه ای ارائه شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استیضاح وزیر آموزش وپرورش در دستور کار مجلس

استیضاح وزیر آموزش وپرورش در دستور کار مجلس