مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1397 ساعت 16:262018-07-30اقتصادي

فاصله 40 دقیقه ای کویر تا ییلاق!


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان از وجود توأمان"کویر، جنگل و کوهستان" به مثابه ظرفیت و گنجی مغفول در گردشگری استان نام برد و گفت: - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان از وجود توأمان"کویر، جنگل و کوهستان" به مثابه ظرفیت و گنجی مغفول در گردشگری استان نام برد و گفت: استان سمنان تاکنون نتوانسته از ظرفیت مناطق کویری بکر خود استفاده چندانی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، علی اصغر جمعه ای در اولین نشست هماهنگی اکوماراتن جنگل ابر از وجود توأمان کویر، و جنگل و کوهستان و فاصله کوتاه بین آنها به عنوان یک ظرفیت کم نظیر در این استان نام برد و اظهار کرد: استان سمنان یک استان چهارفصل است و وجود اقالیم متفاوت در این استان پهناور بستر مناسبی برای توسعه گردشگری در آن فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت های گردشگری در استان ناشناخته مانده ادامه داد: از علی آباد در ورودی غربی استان تا عباس آباد در خروجی شرق استان با طیف زیادی از آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی و گردشگری مواجه ایم که معرفی آنها می تواند به رونق صنعت گردشگری در استان کمک کند.

این فعال اقتصادی به وجود دومین مسجد قدیمی ایران در استان سمنان اشاره و تصریح کرد: ابنیه تاریخی با قدمت بالا، کویر بکر، تنوع آب وهوایی و ویژگی چهارف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله 40 دقیقه ای کویر تا ییلاق!

فاصله 40 دقیقه ای کویر تا ییلاق!