مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 مرداد 1397 ساعت 10:482018-07-30سياسي

آقای ظریف کفران نعمت نکنید!


حکایت امروز منعقدان و منتقدان برجام به شکلی طنازانه به روزهای جالب خود رسیده است؛ طنزی که البته بی ربط با فضای تلخ این روزها نیست و شاید بتوان آن را در قالب طنزهای تلخ سیاسی دسته بندی کرد.

- حکایت امروز منعقدان و منتقدان برجام به شکلی طنازانه به روزهای جالب خود رسیده است؛ طنزی که البته بی ربط با فضای تلخ این روزها نیست و شاید بتوان آن را در قالب طنزهای تلخ سیاسی دسته بندی کرد.

سخن اخیر وزیر محترم امور خارجه و سرکوفت وی بر سر منتقدان برجام که شکر نعمت نکردن آنها باعث شکل گیری وضعیت کنونی اقتصاد شده است، هر چند اصطلاحا جلوه ای از یک جرزنی سیاسی دارد اما در واقع امر، خود نشان دهنده وجود منطق کوتاه مدت برجامی در جهت توجیه وضعیت موجود تحت هر شرایطی است.

حکایت دکتر ظریف پیرامون قیاس وضع کنونی با 2 سال گذشته و نتیجه گیری بی انصاف بودن منتقدان برجام حکایت پدر و مادری است که پس از سال ها پیگیری در نهایت طفلی مریض و نیمه جان را به دنیا آورده اند ولی شادی به دنیا آوردن این طفل مانع از آن شده است که سخن پزشکان در باب مشکلات فرزند خود و لزوم مداوای او را بپذیرند؛ آنها برای آنکه شیرین کامی شان تبدیل به تلخ کامی نشود سخن پزشکان را دروغ و از سر حسادت برداشت کرده و اندک بهایی به آن نداده اند و حالا پس از گذشت مدت کوتاهی این طفل ناقص الخلقه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای ظریف کفران نعمت نکنید!

آقای ظریف کفران نعمت نکنید!