مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1397 ساعت 14:472018-07-29حوادث

متهم دستگیر شد آزار و اذیت وحشیانه پسربچه خردسال در خرابه ای در جنوب تهران


کودک هشت ساله ای که برای باز پس دادن یک امانتی از خانه خارج شده بود قربانی تعرض و آزار و اذیت یک فرد لاابالی شد.

- آزار و اذیت وحشیانه پسربچه خردسال در خرابه ای در جنوب تهران کودک هشت ساله ای که برای باز پس دادن یک امانتی از خانه خارج شده بود قربانی تعرض و آزار و اذیت یک فرد لاابالی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوادث فارس، یک ماه قبل بود که خانواده ای نگران و مضطرب به دادگاه کیفری شماره یک استان تهران مراجعه کرده و در مقابل قاضی شعبه دوازدهم پرده از رازی هولناک برداشتند.

اعضای این خانواده مدعی شدند فرزند هشت ساله آنها از سوی یک فرد لاابالی مورد تعرض و آزار و اذیت واقع شده و سپس در خرابه ای رها شده است.

قاضی دادگاه کیفری یک استان تهران در مورد این پرونده گفت: پیرو توصیه های قبلی و متاسفانه عدم توجه کافی و لازم خانواده ها به توصیه هایی که مطرح کرده اند و کرده ایم، همچنان موجب قربانی شدن کودکان، حتی در میان اقشار متوسط و بالاتر از نظر فرهنگی و اجتماعی سهل انگاری والدین است.

وی ادامه داد: اخیرا از سوی خانواده ای که در یک زندگی آرام و حتی پدرشان مشغول به فعالیت های فرهنگی و علمی بوده است شکایتی مطرح شد که در آن کودک هشت ساله هنگام ظهر جهت انجام کاری به بیرون از منزل و اتفاقا نزدیک به همسایگی خودش می رود تا یک امانتی را تحویل دهد و برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهم دستگیر شد آزار و اذیت وحشیانه پسربچه خردسال در خرابه ای در جنوب تهران

متهم دستگیر شد آزار و اذیت وحشیانه پسربچه خردسال در خرابه ای در جنوب تهران