مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1397 ساعت 14:232018-07-29سياسي

در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران صورت گرفت واکنش محسن هاشمی به شهردار شدنش


رییس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در گزارشی عنوان شده شما شهردار بعدی تهران هستید، گفت: من این گزارش را ندیده ام.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس،محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز  شورای شهر تهراندر جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در گزارشی عنوان شده که شما شهردار بعدی تهران هستید، گفت: من این گزارش را ندیدم.

هاشمی در خصوص تذکری که به معاون شهردار تهران داد گفت: ما وارد محتوا نشدیم اما ما به روش پاسخ اعتراض داریم چرا که نباید برای مدیران شهرداری الگو شود که رویه پاسخگویی به رسانه ها برسد چرا که عضو شورا می بایست تذکر کتبی خود را به رییس شورا داده و رییس شورا نیز تذکر را به شهرداری ارجاع می دهد و بعد از آن سازمان یا معاونت مربوطه پاسخ تذکر را به شهرداری داده و شهرداری هم پاسخ تذکر را به رییس شورا و رییس نیز به عضو می دهد و ما انتقاد کردیم که این روش جوابدهی آن هم در رسانه ها و آن هم با الفاظ شبهه ناک درست نیست.

رییس شورای شهر تهران به  جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر اشاره کرد و گفت: حتی برخی پیشنهاد داشتند در جلسه غیرعلنی با حضور شهردار و معاونش توضیح بخواهیم اما نهایتا قرار شد که این موضوع در جلسه هم اندیشی مطرح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران صورت گرفت واکنش محسن هاشمی به شهردار شدنش

در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران صورت گرفت واکنش محسن هاشمی به شهردار شدنش