مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1397 ساعت 13:162018-07-29اقتصادي

تلاش برای تغییر مسیر ترانزیت از مرز مهران به «چنگوله» و «چیلات» در ایام اربعین


استاندار ایلام در چهارمین جلسه ستاد اربعین استان تاکید کرد: تلاش ما این است بتوانیم مرزهای «چنگوله» و «چیلات» را برای انجام مراودات تجاری و بازرگانی به ایام اربعین برسانیم.

- تلاش برای تغییر مسیر ترانزیت از مرز مهران به چنگوله و چیلات در ایام اربعین استاندار ایلام در چهارمین جلسه ستاد اربعین استان تاکید کرد: تلاش ما این است بتوانیم مرزهای چنگوله و چیلات را برای انجام مراودات تجاری و بازرگانی به ایام اربعین برسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد اربعین استان اظهار کرد: پروزه های محور اربعین به خوبی در حال انجام است و یک 1700 میلیارد ریال به پروژه جاده کنجانچم در مسیر مهران اختصاص یافته و 36 کیلومتر از این مسیر تا اربعین آماده خواهد شد و در بحث مطالبات قرارگاه خاتم الانبیاء سال گذشته بیش از 530 میلیارد ریال پرداخت شد و امسال نیز امیدواریم 600 میلیارد ریال پرداختی به قرارگاه داشته باشیم .

استاندار ایلام از اختصاص 150 میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل تونل قلاجه خبر داد و یادآور شد: این اعتبار برای سیستم تهویه و روشنایی این تونل اختصاص می یابد و در بحث جاده مرزی مهران نیز 36 میلیارد ریال مصوب شده است .

سلیمانی دشتکی با اشاره به دیدار با سفرای کشورهای همسایه گفت: در این دیدار بحث اربعین ، تجار و روابط بازرگانی و ترا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تغییر مسیر ترانزیت از مرز مهران به «چنگوله» و «چیلات» در ایام اربعین

تلاش برای تغییر مسیر ترانزیت از مرز مهران به «چنگوله» و «چیلات» در ایام اربعین