مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 مرداد 1397 ساعت 10:132018-07-29دانش

مهلت ثبت نام مجدد در دوره کاردانی به کارشناسی از فردا آغاز می شود


با توجه به اعلام رشته محل های جدید و اصلاحات دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 97 داوطلبان از فردا (8 مردادماه) می توانند در رشته های بدون آزمون این دوره ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کد رشـته محل های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته های تحصیلی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1397 اعلام شد.

داوطلبانی که قبلا در مهلت تعیین شده، در آزمون کاردانی به کارشناسی 97 ثبت نام و انتخاب رشته کرده اند (اعم از متقاضیان رشته­ های با آزمون و رشته های پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی) می توانند با توجه به اصلاحات و کدرشته های تحصیلی جدید دفترچه راهنما، انتخاب رشته خود را ویرایش کنند.

داوطلبان در صورت تمایل می توانند پس از مطالعه دقیق مندرجات دفترچه راهنمای انتخاب رشته با ورود به سایت سازمان سنجش در بازه زمانی 9 تا 11 مرداد همزمان با پرینت کارت آزمون نسبت به ویرایش کدرشته محل های انتخابی خود اقدام کنند.

داوطلبانی قبلا در این آزمون ثبت نام نکرده اند نیز با توجه به فراهم شدن امکان ثبت نام جدید در رشته های پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی می توانند از تاریخ 8 تا 12 مرداد 97 با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام در رشته های پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام مجدد در دوره کاردانی به کارشناسی از فردا آغاز می شود

مهلت ثبت نام مجدد در دوره کاردانی به کارشناسی از فردا آغاز می شود