مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 مرداد 1397 ساعت 08:522018-07-28اجتماعي

مدیرعملیات حج: زائران ایرانی از جده با اتوبوس روباز به مکه منتقل نمی شوند


مدیرعملیات حج با اشاره به اینکه امسال زائران مدینه بعد با اتوبوس های بدون سقف به مکه اعزام نمی شوند، گفت: برای این زائران، مکان استراحت تدارک دیده شده است تا در ساعات نزدیک به غروب آفتاب و با اتوبوس های کولردار به مکه منتقل شوند.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نصرالله فرهمند مدیر عملیات حج درباره برنامه ریزی های انجام شده برای زائران ایرانی مدینه بعد که از میقات جحفه محرم می شوند، گفت: درسال های گذشته برای زائران مدینه بعد که پس از محرم شدن در جحفه با طلوع آفتاب و روشن شدن هوا وارد مکه می شدند، از اتوبوس های مکشوف (بدون سقف) استفاده می شد اما با توجه به گرمای شدید و احتمال مریض شدن و خطراتی که برای سلامت حجاج وجود دارد، این روند در حج امسال تغییر کرده است.

وی با اشاره به اینکه امسال این دسته از زائران مدینه با اتوبوس های مکشوف یا روباز این مسیر را طی نخواهند کرد، افزود: برای این زائران، مکان استراحت تدارک دیده شده است تا بعد از پذیرایی و رفع خستگی، در ساعات نزدیک به غروب آفتاب و با اتوبوس های کولردار به جحفه منتقل شوند.

به گفته فرهمند با توجه به تسهیلات فراهم شده ، زائران ضمن استراحت، از اتوبوس های کولردار و مجهز برای عزیمت به جحفه و سپس مکه مکرمه بهره مند خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعملیات حج: زائران ایرانی از جده با اتوبوس روباز به مکه منتقل نمی شوند

مدیرعملیات حج: زائران ایرانی از جده با اتوبوس روباز به مکه منتقل نمی شوند