مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 مرداد 1397 ساعت 15:152018-07-27سياسي

دشمنان قصد دارند با تبلیغات سوء دل جوانان را از نماز جمعه سرد کنند


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دشمنان با سنگ اندازی در نمازجمعه قصد دارند با تبلیغات سوء دل جوانان را از نماز جمعه سرد کنند پس این خار چشم دشمنان باید با قوت و شدت برای رضای خدا برگزار شود.

- دشمنان قصد دارند با تبلیغات سوء دل جوانان را از نماز جمعه سرد کنند نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دشمنان با سنگ اندازی در نمازجمعه قصد دارند با تبلیغات سوء دل جوانان را از نماز جمعه سرد کنند پس این خار چشم دشمنان باید با قوت و شدت برای رضای خدا برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام پنجم مرداد ماه در خطبه های نمازجمعه شهرکرد، اظهار کرد: نباید گرایش به غرب و بیگانه پیدا شود و باید بر حق بمانیم و حق پرچم توحید است.

وی افزود: پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نمازجمعه در ایران است که نماز جمعه در کشور به دلایل مختلف جایگاه خود را از دست بود و به برکت انقلاب اسلامی این حکم خدا زنده شد.

امروز به هیچ مجاز نیستیم تا از نماز جمعه عبور کنیم و با تصامح با آن روبرو شویم زیرا نمازحمعه یک حکم منسج کننده جامعه و خار چشم دشمن است که تا حدی که شهید اشرفی اصفهانی در نمازجمعه به شهادت رسید.

وی در ادامه بیان کرد: دشمنان با سنگ اندازی در نمازجمعه قصد دارند با تبلیغات سوء دل جوانان را از نماز جمعه سرد کنند پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان قصد دارند با تبلیغات سوء دل جوانان را از نماز جمعه سرد کنند

دشمنان قصد دارند با تبلیغات سوء دل جوانان را از نماز جمعه سرد کنند