مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1397 ساعت 11:362018-07-26بين الملل

عضو حزب دموکرات کردستان عراق: مسعود بارزانی نامزد پست ریاست جمهوری عراق نمی شود


حزب دموکرات کردستان عراق نامزدی رهبر این حزب برای ریاست جمهوری عراق را محال و در تعارض با رؤیای او برای استقلال کردستان توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خالد پیشوا ، سیاستمدار کُرد حزب دموکرات کردستان عراق، نامزدی مسعود بارزانی رهبر این حزب برای ریاست جمهوری عراق را موضوعی بعید خواند.

پیشوا با رد احتمال نامزدی مسعود بارزانی برای ریاست جمهور عراق گفت، این پُست سهم (حزب) اتحاد میهنی کردستان خواهد بود.

پیشوا  امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران توضیح داد: این احتمال ضعیف وجود دارد که حزب دموکرات (پارتی) یکی از رهبران خود را برای تصدی پست ریاست جمهوری عراق را نامزد کند اما در عین حال بعید است که مسعود بارزانی، رهبر حزب نامزد شود.

این سیاستمدار عراقی پست ریاست جمهوری عراق را سهم اتحادیه میهنی کردستان خواند و گفت که پذیرش منصب ریاست جمهوری از طرف بارزانی، مغایر با درخواست وی برای استقلال و رؤیای تشکیل کشور مستقل کردستان است چون اوست که سال ها صاحب پروژه استقلال کردستان است و به خاطر آن تلاش می کند، بنابراین اصلا تمایلی برای تصدی پست ریاست جمهوری ندارد .

پیشوا حرف و حدیث ها در خصوص نامزدی بارزانی را تحلیل هایی بی پایه و اساس و بی منطق توصیف کرد و گفت: حزب دموکرات برای رسیدن به پست ریاست جمهوری، ائتلاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو حزب دموکرات کردستان عراق: مسعود بارزانی نامزد پست ریاست جمهوری عراق نمی شود

عضو حزب دموکرات کردستان عراق: مسعود بارزانی نامزد پست ریاست جمهوری عراق نمی شود