مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1397 ساعت 10:262018-07-26سياسي

پیشنهاد کمیسیون انتخابات افغانستان برای تعویق انتخابات پارلمانی در «غزنی»


کمیسیون انتخابات افغانستان پیشنهاد کرده است که به دلیل ناامنی و برخی از مشکلات باید انتخابات پارلمانی در ولایت غزنی به تعویق بیفتد.

- پیشنهاد کمیسیون انتخابات افغانستان برای تعویق انتخابات پارلمانی در غزنی " کمیسیون انتخابات افغانستان پیشنهاد کرده است که به دلیل ناامنی و برخی از مشکلات باید انتخابات پارلمانی در ولایت غزنی به تعویق بیفتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو"، کمیسیون انتخابات افغانستان به کمیته تعیین شده توسط ماده 104 قانون انتخابات این کشور پیشنهاد کرده که انتخابات پارلمانی در ولایت غزنی در جنوب شرق این کشور به تعویق بیفتد.

اعضای کمیسیون انتخابات تاکید کردند که به دلیل اوضاع وخیم امنیتی و برخی مشکلات دیگر در ولایت غزنی، امکان برگزاری انتخابات پارلمانی وجود ندارد بنابراین موضوع تعویق انتخابات به کمیته تعیین شده بر اساس یک ماده 104 قانون انتخابات پیشنهاد می شود.

بر اساس ماده 104 قانون انتخابات افغانستان، هرگاه اوضاع امنیتی، حوادث و آفات طبیعی یا چنین مواردی، اصل نمایندگی عمومی و عادلانه را در برگزاری انتخابات غیر ممکن سازد و یا این که به مشروعیت مراحل انتخابات صدمه رساند.

انتخابات به پیشنهاد کمیسیون و تایید کمیته متشکل از رییس و اعضای شورای امنیت ملی روسای مجلس های شورای ملی، رییس دیوان ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد کمیسیون انتخابات افغانستان برای تعویق انتخابات پارلمانی در «غزنی»

پیشنهاد کمیسیون انتخابات افغانستان برای تعویق انتخابات پارلمانی در «غزنی»