مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 مرداد 1397 ساعت 10:262018-07-26اقتصادي

جهش بندر چابهار در تخلیه و بارگیری کالا/ حضور سرمایه گذاران سوئدی در بندر چابهار


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بندر شهید بهشتی چابهار در تخلیه و بارگیری کالا در کشور رکورد زده است.

- جهش بندر چابهار در تخلیه و بارگیری کالا/ حضور سرمایه گذاران سوئدی در بندر چابهار مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بندر شهید بهشتی چابهار در تخلیه و بارگیری کالا در کشور رکورد زده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از چابهار، محمد راستاد صبح امروز در حاشیه امضای 4 قرارداد سرمایه گذاری و تفاهم نامه برای توسعه بندر شهید بهشتی چابهار با حضور مرتضی باقری دستیار و مشاور وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: طی سال های اخیر طرح های سرمایه گذاری توسعه بندر چابهار توسط بخش خصوصی در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفت که در این راستا امروز 4 قرارداد سرمایه گذاری برای توسعه پسکرانه این بندر امضا شد.

وی با بیان اینکه یک تفاهمنامه سرمایهگ ذاری احداث مینی پالایشگاه به ارزش 150 میلیون دلار امضا شد، خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه استراتژیک به زودی به مرحله قرارداد می رسد.

سرمایه گذاری در بندر چابهار با هدف تبدیل این بندر به یک بندر نسل سوم است که در آن صرفا عملیات تخلیه و بارگیری کالا نخواهیم بود.

راستاد ادامه داد: با تبدیل این بندر به بندر نسل سوم شاهد فعالیت های تولیدی ارزش افزوده، ایجاد زیرساخت های لجستیک، توزیع کالا در پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش بندر چابهار در تخلیه و بارگیری کالا/ حضور سرمایه گذاران سوئدی در بندر چابهار

جهش بندر چابهار در تخلیه و بارگیری کالا/ حضور سرمایه گذاران سوئدی در بندر چابهار