مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1397 ساعت 12:502018-07-25اقتصادي

قیمت سکه کاهش یافت/ رییس جدید آرامش را به بازار طلا برگرداند


رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر از کاهش قیمت سکه نسبت به دیروز خبر داد و ضمن ارائه پیشنهاداتی برای مدیریت بازار سکه به رییس کل جدید بانک مرکزی، - گفت: قیمت ها به گونه ای است که تقاضای خرید مصنوعات طلا افت کرده و قدرت خرید سکه نیز وجود ندارد.

ابراهیم محمدولی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین قیمت های بازار طلا تا لحظه ارسال این خبر اظهار کرد: هر قطعه قیمت سکه تمام طرح جدید سه میلیون و 420 هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و 220 هزار تومان، نیم سکه یک میلیون و 681 هزار تومان و ربع سکه 851 هزار تومان است.

وی با اشاره به قیمت جهانی هر اونس طلا به ارزش 1227 دلار، افزود: قیمت هر گرم طلای 18 عیار 272 هزار و 250 تومان، هر مثقال طلای 18 عیار یک میلیون و 254 هزار و 600 تومان، هر مثقال طلای 17 عیار یک میلیون و 180 هزار و 300 تومان و سکه یک گرمی 461 هزار تومان در بازار تعیین شده است.

پیشنهاداتی به آقای رییس کل رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت ها نسبت به دیروز کاهش داشته اما نسبت به ساعات پیش قیمت ها افزایشی شده است، افزود: امیدواریم این کاهش قیمت همین طور ادامه یابد و آرامش هم برگردد.

ان شاءالله ریاست جدید بانک مرکزی سیاستی را به کار گیرد و در عمل شدت و حدت داشته باشد و با اطرافیان مشورت کند تا آرامش را به بازار اقتصادی و سکه و طلا برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت سکه کاهش یافت/ رییس جدید آرامش را به بازار طلا برگرداند

قیمت سکه کاهش یافت/ رییس جدید آرامش را به بازار طلا برگرداند