مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 مرداد 1397 ساعت 12:502018-07-25ورزشي

اسطوره بسکتبال هرمزگان: عادت کرده ام در هرمزگان غریب باشم+ تصاویر و فیلم


"رضا هنگام پور"، ملی پوش اسبق تیم ملی بسکتبال ایران و تیم های پیکان، پتروشیمی بندر امام، کاسپین قزوین، پگاه فارس و استقلال زرین از دنیای بسکتبال خداحافظی کرد.

- "رضا هنگام پور"، ملی پوش اسبق تیم ملی بسکتبال ایران و تیم های پیکان، پتروشیمی بندر امام، کاسپین قزوین، پگاه فارس و استقلال زرین از دنیای بسکتبال خداحافظی کرد.

شب گذشته(2 مرداد) رضا هنگام پور ستاره بسکتبال هرمزگان و ملی پوش اسبق تیم ملی کشورمان در خلال دیدار تیم های جوانان ایران و استقلال زرین قشم برای همیشه از دنیای بسکتبال خداحافظی کرد.

در این دیدار که با حضور پرشور هواداران قشمی و مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان و مسئولان منطقه آزاد قشم برگزار شد، رضا هنگام پور به 17 سال حضور در بسکتبال خاتمه داد.

هنگام پور در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه خاطرات تلخ و شیرین بسیاری در این مدت پشت سر گذاشتم، افزود: زمین اتحاد بندرعباس همواره پایگاهی بود برای استعدادهای بسکتبال استان هرمزگان و روزی تیمی تشکیل شد از 12 بازیکن محله شاه حسینی و دو نفر کمکی و این تیم به عنوان تیم منتخب هرمزگان راهی مسابقات کشوری شد.

وی با بیان اینکه من هم جزو آن نفرات بودم و توانستم به تیم های بزرگ تر راه پیدا کنم، تصریح کرد: آب و برق عیسی و اتحاد بندرعباس، پیکان، پتروشیمی بندر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسطوره بسکتبال هرمزگان: عادت کرده ام در هرمزگان غریب باشم+ تصاویر و فیلم

اسطوره بسکتبال هرمزگان: عادت کرده ام در هرمزگان غریب باشم+ تصاویر و فیلم